rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/21

دکتر تقی‌زاده: گردهمایی کانون‌های شاهد و ایثارگر در فصل پاییز برگزار می‌شود

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: در آیین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی طی دو سال اخیر در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف امیدآفرینی و مشارکت همه دانشجویان طراحی شده است.

دکتر تقی‌زاده: گردهمایی کانون‌های شاهد و ایثارگر در فصل پاییز برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل به نقل از دانشگاه بوعلی سینا همدان، دکتر سیدفردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگز سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی طی دو سال اخیر در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف امیدآفرینی و مشارکت همه دانشجویان طراحی شده است.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۱ جشنواره جایزه ملی شهید سلیمانی (سردار دلها) را داشتیم و امسال نیز دومین جشنواره جایزه ملی را در دی ماه برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دو دوره بصیریت افزایی برگزار شده است گفت: جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری نیز سال گذشته برگراز شد و امسال نیز دومین دوره آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند افزود: بعد از وقفه ۱۰ ساله سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شاهد و ایثارگر را در اصفهان داشتیم و امسال چهارمین دوره آن در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

دکتر تقی‌‌زاد با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی و ورزشی بعدی سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد گفت: این المپیاد در حوزه دختران با رضایت بالای ۸۵ درصدی و با کیفیت بالا برگزار شد و امیدواریم در حدزه پسران نیز همینطور باشد.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد ایثارگر را سال آینده به میزبانی یکی از دانشجویان برگزار خواهیم کرد عنوان کرد: چهار رویداد را برگزار کردیم که سه رویداد برای نخستین بار بوده و گردهمایی کانون‌های شاهد و ایثارگر را نیز فصل پاییز خواهیم داشت.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ