rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/20

زیرساخت‌های برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر در سطح عالی است

معاونت فنی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور زیرساخت‌های برگزاری دانشگاه‌ میزبان از لحاظ فنی را در سطح عالی ارزیابی کرد.

زیرساخت‌های برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر در سطح عالی است
به گزارش روابط عمومی اداره کل به نقل از دانشگاه بوعلی سینا همدان، جلسات هماهنگی چهارمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار شد.
 
مراسم قرعه‌کشی رشته‌ها انجام و مسابقات از صبح روز جمعه ۲۰ مردادماه به صورت رسمی آغاز شد. مسابقات ۴ رشته هفت سنگ، آمادگی جسمانی، شنا و دو و میدانی روز ۲۱ مرداد به اتمام می‌رسد و مدال‌‌ها و احکام قهرمانی به ورزشکاران داده می‌شود‌. 
 
مسابقات رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون و بسکتبال ۳×۳ در تاریخ ۲۵ مردادماه به پایان می‌رسد. رده‌بندی نهایی دانشگاه‌ها در المپیاد بر اساس امتیازبندی انجام می‌گیرد بدین صورت که به ۶ مقام اولِ هر رشته امتیاز داده می‌شود و مقام اول ۱۰ امتیاز، مقام دوم ۷ امتیاز، مقام سوم ۵ امتیاز، مقام چهارم ۳ امتیاز، مقام پنجم ۲ امتیاز و مقام ششم یک امتیاز کسب می‌کنند و در نهایت به دانشگاه برتر، کاپ قهرمانی المپیاد داده می‌شود. 
 
در حوزه فنی سعی شد از حداکثر پتانسیل‌های فنی استان میزبان در بحث داوری استفاده شود و با توجه به اینکه رویداد برای دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور است سطح فنی مسابقات بسیار بالا است و رقابت‌ها به صورت امتیازهای نزدیک به هم پیش می‌رود. 
 
در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور بازیکنان ملی و لیگی در برخی رشته‌ها هستیم. تمام اماکن برگزاری مسابقات آمادگی کامل را برای مسابقات دارند و رابطین فنی، آموزش‌های کامل را دیده‌اند و با توجه به تجربه دانشگاه بوعلی‌سینا در برگزاری رویدادهای قبلی هماهنگی‌های لازم از سوی کلیه کمیته‌ها انجام شده و مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ