rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/12/15

جلسه اطلاع رسانی و برنامه ریزی دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

جلسه اطلاع رسانی و برنامه ریزی دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، جلسه اطلاع رسانی و برنامه ریزی دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور مدیر و کارشناس اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز به عنوان میزبان جشنواره و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور در تاریخ سه شنبه 15 اسفندماه به صورت مجازی برگزار گردید.
در این جلسه، آقای دکتر تقی زاده؛ مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ضمن ارائه توضیحات درخصوص جشنواره با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها، توانمندسازی دانشجویان و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنان برای تولید محتوای باکیفیت در حوزه ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ قرآنی، بر حضور پرشور دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش های مختلف با همکاری دلسوزانه ادارات شاهد و ایثار گر دانشگاه های کشور تأکید نمودند.
در ادامه آقای محقق؛ کارشناس اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان به تشریح بخش های مختلف جشنواره با جزییات کامل و نحوه همکاری مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها پرداختند.
در پایان، برنامه زمان بندی در بخش های مختلف به صورت کامل توضیح داده شد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ