rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/12/2

کارگاه توانمندسازی بخش هنری جشنواره شهید آوینی 7 اسفند ماه برگزار می‌شود

آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی بخش هنری دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی هفتم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

کارگاه توانمندسازی بخش هنری جشنواره شهید آوینی 7 اسفند ماه برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل، در راستای اجرای جشنواره شهید آوینی، آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی بخش هنری «رشته‌های طراحی و نقاشی، تصویرسازی و پوستر جشنواره شهید آوینی» هفتم اسفند ماه 1402 با حضور دکتر سید فردین تقی‌زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

در این کارگاه بالغ بر 50 نفر از دانشجویان هنرمند دانشگاه‌های سراسر کشور در کارگاه‌های توانمندسازی هنری شرکت می‌کنند. این کارگاه از سوی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و با همکاری دانشگاه شیراز هفتم لغایت نهم اسفند ماه در تالار یاسمن دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد.

در این کارگاه اساتید بنام و صاحب‌نظر ملی حضور خواهند داشت و طی روزهای برگزاری دوره، مهارت‌های لازم را به دانشجویان علاقمند در بخش هنری، آموزش می‌دهند. همچنین در این دوره سه روزه، سه کارگاه مجزا در رشته‌های طراحی و نقاشی، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود در پایان نیز دانشجویان شرکت‌کننده پس از شرکت در کارگاه آموزشی، با خلق آثار هنری با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بخش مسابقات هنری شرکت خواهند کرد.

دومین دوره جشنواره ملی قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چهار بخش قرآنی، فرهنگی، ادبی و هنری در حال برگزاری است. بخش‌های قرآنی و فرهنگی این جشنواره مخصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم بوده و امکان ارسال آثار در بخش ادبی و هنری این جشنواره برای عموم دانشگاهیان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاههای آزاد اسلامی وجود دارد.

مهلت ارسال آثار هنری و ادبی به این جشنواره ۱۴ فروردین ماه 1403 است و همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر تا 24 فروردین 1403 می توانند در بخش قرآنی و فرهنگی شرکت نمایند.

لازم به ذکر است؛ دومین دوره جشنواره ملی شهید آوینی به همت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود و همه دانشگاهیان ایران اسلامی می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری به آدرس https://avini.saorg.ir مراجعه کنند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ