rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/11/12

انگیزه‌آفرینی برای تحصیل هرچه بهتر دانشجویان شاهد و ایثارگر با برگزاری جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ما وظیفه داریم با برگزاری این جشنواره‌ها، به دانشجویانی که در خانواده‌های شهدا و ایثارگران متولد و بزرگ شده‌اند، خدماتی ارائه دهیم تا انگیزه‌ای برای تحصیل هر چه بهتر آنان فراهم شود.

انگیزه‌آفرینی برای تحصیل هرچه بهتر دانشجویان شاهد و ایثارگر با برگزاری جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی همزمان با 12 بهمن ماه و آغاز دهه فجر در دانشگاه شهید باهنر کرمان با هدف شکوفایی و تبلور استعدادهای دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدیریت هدفمند این استعدادها برگزار شد.

 دکتر تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در این مراسم ضمن سلام و خیرمقدم گفت: دومین جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی یکی از طرح‌هایی می‌باشد که در اداره کل اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برای جامعه هدف ما تبیین گردیده است.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان افزود: ما وظیفه داریم با برگزاری این جشنواره‌ها، به دانشجویانی که در خانواده‌های شهدا و ایثارگران متولد و بزرگ شده‌اند، خدماتی ارائه دهیم تا انگیزه‌ای برای تحصیل هر چه بهتر آنان فراهم شود و این طرح برای تجلیل از دانشجویان نخبه و ایثارگری برگزار می‌شود که بدون اعمال سهمیه توانسته‌اند رتبه‌های برتر کنکور سراسری را کسب کنند و در زمان تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

دکتر تقی‌زاده تصریح کرد: دانشجویان برگزیده کسانی هستند که در کنکور سراسری 1402 در سه مقطع تحصیلی کارشناسی و گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی رتبه زیر 500 و در زیر گروه‌های هنر و زبانهای خارجه رتبه زیر 300 را کسب کرده‌اند و در کنکور تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد کسانی که رتبه زیر 5 و در مقطع دکترا رتبه زیر 3 را کسب نموده اند این جایزه ملی را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: دومین جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی یک تفاوت با اولین دوره  برگزاری خود دارد آن هم این است که ما امروز در کنار تجلیل از برگزیدگان این جایزه ملی، از خانواده این دانشجویان هم تجلیل خواهیم کرد و بی‌شک آنها سرمایه‌های این مملکت هستند. کسانی که دیروز در عرصه دفاعی حماسه آفریدند و امروز فرزندانشان خلق حماسه کردند و در عرصه علمی از نخبگان ما می‌باشند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ