rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/11/12

برگزیدگان جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی معرفی و تجلیل شدند

دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار و از 22 دانشجوی برگزیده شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه شهر کرمان، دکتر اردوان ارژنگ، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و جمعی از معاونین دانشجویی کشور عصر امروز 12 بهمن ماه 1402، به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان و در تالار وحدت برگزار شد.


دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در این مراسم چهل و پنجمین سالگرد پرافتخار انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از تمامی دست‌اندرکاران دانشگاه شهید باهنر کرمان و همچنین سازمان امور دانشجویان در برگزاری این چنین مراسمی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: باعث افتخار است که امروز در جمع کسانی قرار داریم که خود همگی افتخارآفرینند.

دکتر داداش‌پور ادامه داد: امروز میزبان فرزندان شهید و ایثارگری هستیم که بدون سهمیه موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری شده‌اند و از آنها تجلیل می‌شود.

وی خطاب به رتبه‌های برتر کنکور افزود: این امر مسئولیت ما و شما را زیاد می‌کند و از شما انتظار می‌رود در عرصه علم آنچنان قوی شوید که دشمنان را به حیرت وادارید که راه علما و بزرگان باید توسط شما ادامه پیدا کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از وپژگی‌های سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین علیرضا افضلی‌پوربنیانگذار دانشگاه شهید باهنر کرمان یادکرد و افزود: امیدواریم که با انتخاب درست بتوانیم در مسیر آنها گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه شهر کرمان با حضور در دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی از مسئولین برگزار کننده تقدیر و تشکر کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود و سردار سلیمانی نمونه تمام عیار این مکتب بود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: باید خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت همان طور که حاج قاسم هیچگاه از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران غافل نمی‌شد و همواره همچون پدری مهربان در کنارشان بودچرا که آنها یادگاران عرصه جهاد و مقاومت می‌باشند و امروز آرامش، اقتدار و عزت کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان است.

در ادامه از مجله و پوستر پژوهشکده مکتب سردار شهید سلیمانی رونمایی شد.

در پایان این مراسم از دانشجویان سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری کنکور سراسری 1402 به عنوان دانشجویان رتبه های برتر شاهد و ایثارگر دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد و همچنین تندیس افتخار به پدران جانباز برگزیدگان اهدا گردید.
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ