rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/10/18

تفاهم‌نامه برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی امضاء شد

مراسم امضاء تفاهم نامه برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی - هنری شهید آوینی و امضاء تفاهم‌نامه برگزاری این جشنواره میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز، دکتر تقوایی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، دکتر سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناخت استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در زمينه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان از دی ماه 1402آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می‌توانیم به زمينه‌سازی مناسب جهت تأثيرگذاری فعاليت‌های گروهی دانشجويی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، زمینه سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کنیم.

همچنین ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارج نهادن به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت(ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از مفاهیم و الگوهای دینی، بزرگان و علمای اسلام و ... از موارد مهم و مورد تاکید برگزاری این جشنواره است.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ