rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/9/27

اولین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها

اولین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها 30 آذر ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

اولین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره نکوداشت دانش‌آموختگان  ممتاز شاهد و ایثارگر  دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: این نکوداشت برای اولین بار روز پنج شنبه 30 آذر ماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان  برگزار خواهد شد.

دکتر تقی‌زاده ادامه داد: بر اساس فراخوان اعلام شده در مرداد ماه 1402 دانشگاه‌ها، دانش‌آموختگان شاهد ایثارگر ممتاز خود را که در بازه زمانی شهریور 1401 تا شهریور 1402 دانش‌آموخته شده‌اند را به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان معرفی کردند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه در این مراسم از 230 دانش‌آموخته ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل خواهد آمد؛ تصریح کرد: تعداد  127 نفر از این دانش آموختگان را خواهران و تعداد 103 نفر از آن‌ها را برادران تشکیل داده‌اند.

گفتنی است این مراسم با حضور دکتر هاشم داداش‌‎پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان روز پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 در مجموعه اردوگاهی شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ