rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/9/19

امتیاز بنیاد ملی نخبگان، شامل جشنواره و طرح‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز می‎شود / تلاش اداره کل در جهت برگزاری جشنواره شهید آوینی به صورت ملی

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده با بنیاد ملی نخبگان، در نظر داریم دانشجویان شرکت کننده در طرح‌های اداره کل دانشجویان شاهد وایثارگر بتوانند از امتیاز جایزه ملی نخبگان استفاده نمایند.

امتیاز بنیاد ملی نخبگان، شامل جشنواره و طرح‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز می‎شود / تلاش اداره کل در جهت برگزاری جشنواره شهید آوینی به صورت ملی
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: رویکرد این اداره کل در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر توانمندسازی دانشجویان است در این راستا تلاش می‌شود در تمام حوزه‌ها مقدمات این مهم فراهم شود.

وی ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده با بنیاد ملی نخبگان، در نظر داریم دانشجویان شرکت کننده در طرح‌های اداره کل دانشجویان شاهد وایثارگر بتوانند از امتیاز جایزه ملی نخبگان استفاده نمایند. برای این کار پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه با بنیاد ملی نخبگان را در دستور کار داریم.

دکتر تقی‌زاده درباره جشنواره شهید آوینی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم شرایط را فراهم سازیم تا برای اجرای دومین جشنواره شهید آوینی تمام دانشجویان کشور بتوانند حضور داشته باشند به طوری که این جشنواره علاوه بر دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم مشمول کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های آزاد اسلامی نیز شود.

مدیر کل امو‌ر دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی دانشجویانی که متقاضی نقل و انتقال به دانشگاه های محل سکونت خود بودند را مورد بررسی قرار داده و به نقل و انتقال آن‌ها رسیدگی شد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: 100٪ دانشجویان که به اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر مراجعه کردند، درخواست آن‌ها بررسی و جهت انتقال به دانشگاه‌های مورد تقاضا معرفی شدند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ