rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/9/8

دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار باید جریان‎ساز و گفتمان‌ساز باشند

دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌ها باید گفتمان‌ساز و جریان‌ساز و تربیت ‌کننده نیروها برای حضور در جامعه باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در مراسم افتتاحیه نشست دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌های کشور که امروز 8 آذر ماه به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است با عرض تسلیت به مناسبت شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس رفتند و مجروح شدند و به شهادت رسیدند تا اعلام کنند که باید استقلال داشته باشیم و در این راستا با دیگران تعامل خواهیم داشت اما ذلیل و خوار و حقیر نخواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون ما نیز باید در این راستا گام برداریم و سربلند باشیم در حقیقت سربلندی دیروز ما که مخاصمه بود اکنون نیز وجود دارد اما در قلب این مخاصمه، تقابل، تعارض و رقابت، یک جلوه‌های دیگری نیز  وجود دارد که آن جلوه‌ها در صحنه دانشگاه‌ها خود را نشان می‌دهند.

دکتر ارژنگ تصریح کرد: امروزه وظیفه‌ای شما دانشجویان خوب تلاش کردن و خوب درس خواندن است همچنین یکی از مسئولیت‌های شما در کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار تربیت دانشجویان برای حضور در مسئولیت‌های مختلف جامعه است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: دبیران باید گفتمان‌ساز و جریان‌ساز باشند و موج ایجاد کنند، در گفتمان سازی هویت شما بالاترین ارزش خواهد بود افراد بعضا از انتصاب به یک عنوان خود را پنهان می کنند در صورتی که اگر توانمند باشند باید در این راستا گام بردارند و به خدمت جامعه بپردازند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ