rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/23

ورزشکاران چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منتقل کننده پیام‌های فرهنگی ملت ایران باشد

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: ورزشکاران چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منتقل کننده پیام‌های فرهنگی ملت ایران باشد.

ورزشکاران چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منتقل کننده پیام‌های فرهنگی ملت ایران باشد
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان در آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی  با عرض تسلیت در پی حادثه تروریستی شاهچراغ، اظهار کرد: ما دانشگاهی هستیم، خداوند سرنوشت ما را از اقشار فرهیخته حامعه رقم زده و از قشر فرهیخته نگاه دقیق‌تری انتظار می‌رود.

دکتر رضوان بیان این پرسش که چرا دشمن به کشور ما طمع دارد، تصریح کرد: برای این مسئله دلایل مختلفی مطرح می‌شود. دشمن واقعا از فرهنگ ما می‌ترسد و می‌داند اگر فرهنگ ایرانی اسلامی در دنیا شناخته شود هیچ فرهنگی توانایی مقاومت در برابر آن را ندارد.

وی ادامه داد: خیام یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های ادبی در انگلستان است و بسیاری از اماکن فرهنگی به نام خیام، نام‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه ما باید اسطوره‌های کشور را بهتر بشناسیم، مطرح کرد: غلامرضا تختی به فتوت، مردانگی و بزرگمردی در جامعه شناخته شده است و تمام اسطوره‌های ما همین‌گونه هستند.

دکتر رضوان ادامه داد: ما سردار همدانی را به دیانت، شجاعت، رفاقت و اخلاق می‌شناسیم. قهرمانان ملت ما انسان‌های بزرگ عالم خلقت هستند، برای آزادی انسان و رهایی بشریت تلاش کردند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ