rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/23

زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان شاهد و ایثارگر در میادین علمی و فرهنگی با همکاری دانشگاه‌ها فراهم می‌شود

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه بوعلی سینا در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سنگ تمام گذاشت و سربلند شد.

زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان شاهد و ایثارگر در میادین علمی و فرهنگی با همکاری دانشگاه‌ها فراهم می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکترسیدفردین تقی‌زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با عرض تسلیت در پی حادثه تروریستی شاهچراغ، اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم زمینه حضور همه دانشجویان در برنامه‌ها را فراهم کنیم، اما حضور برخی دانشگاه‌ها کمرنگ است.

دکتر تقی‌زاده تصریح کرد: ۱۰۷ دانشگاه داریم، اما ۶۰ دانشگاه در این دوره شرکت کردند و دانشگاه‌هایی که کم لطفی کردند باید برای برنامه‌های بعدی جبران کنند.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم زمینه مشارکت شما در تمام برنامه‌ها را فراهم کنیم، مطرح کرد: کانون‌های ایثار در دانشگا‌ها باید فعال شوند تا این دانشجویان در تمام حوزه‌ها حضور بهم برسانند و در مدیریت دانشگاه‌ها کمک کنند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در مهرماه، اولین جشنواره تجلیل از دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر در مازندران برگزار می‌شود.

دکتر تقی‌زاده با اشاره به برنامه ضیافت ایثار، گفت: این ضیافت دو دوره برگزار شده، اما برخی دانشگاه‌ها، برنامه ضیافت ایثار که برای توانمندی دانشجویان است را اطلاع رسانی نکردند.

وی بیان کرد: اولین دوره مهارت افزایی برای دانشجویان شاهد را برنامه‌ریزی کردیم تا این دانشجویان، مهارت یاد بگیرند، مشکل اشتغال نداشته باشند و بتوانند کسب و کاری راه اندازی کنند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ