rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/25

سطح مسابقات فوتسال و والیبال چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از المپیاد قهرمانی تبریز بالاتر بود

مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به اذعان کمیته داوران و انجمن‌های رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کننده در چهارمین المپیاد پفرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی کشور سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.

سطح مسابقات فوتسال و والیبال چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از المپیاد قهرمانی تبریز بالاتر بود
به گزارش روابط عمومی اداره کل به نقل ازدانشگاه بوعلی سینا همدان، سید فردین تقی‌زاده در آیین اختتامیه نهایی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی بیان کرد: این دوره از المپیاد در سطح بالایی برگزار شد‌.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و تمامی برگزارکنندگان این رویداد، اظهار کرد: خوشبختانه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رضایتمندی خوب از طرف شرکت کنندگان به اتمام رسید.
 
دکتر تقی‌زاده ادامه داد: به اذعان کمیته داوران و انجمن‌های رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کننده در المپیاد سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.
 
وی با اشاره به اینکه بخشی از اوقات فراغت دانشجویان در دانشگاه باید صرف ورزش شود، افزود: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سال ۱۴۰۴ در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
 
دکتر تقی‌زاده ادامه داد: دانشگاه‌ شیراز سال ۹۷ میزبان المپیاد قهرمانی بود که به طور شایسته‌ای این رویداد را برگزار کرد و امیدواریم پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.
 
گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ