rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/21

دکتر داداش‌پور در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر؛ توانمندسازی دانشجویان از برنامه‌های آتی وزارت علوم است

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برنامه توانمندسازی دانشجویان از نظر اقتصادی را در برنامه‌های آتی وزارت علوم داریم.

دکتر داداش‌پور در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر؛ توانمندسازی دانشجویان از برنامه‌های آتی وزارت علوم است
به گزارش روابط عمومی اداره کل به نقل از دانشگاه بوعلی سینا همدان، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح این المپیاد در بخش پسران، اظهار کرد: این رویداد، اتفاق بزرگی است و دانشگاه بوعلی‌سینا موفق به انجام چنین رویداد بزرگی شده است.

دکتر داداش‌پور تصریح کرد: ما از دو سال گذشته سعی کردیم دانشجویان شاهد و ایثارگر را حول واژه توانمندسازی دور هم جمع کنیم و این توانمندسازی را در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی کردیم.

وی ادامه داد: هدف این المپیاد، توانمندسازی جسمی و ورزشی دانشجویان است. یک هفته قبل از این المپیاد، هزار دانشجو در مشهد مقدس میهمان بارگاه اقا امام رضا (ع) بودند تا دانشجویان را در حوزه معرفتی توانمند کنیم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: هدف ما در جشنواره‌های قرآنی توانمندسازی مذهبی است و تلاش می‌کنیم تا توانمندسازی اقتصادی را در برنامه‌هایمان داشته باشیم.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ