rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/20

مسابقات ورزشی همبستگی کشور‌های اسلامی را تحقق می‌بخشد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش ما این است تا با برنامه‌هایی که اجرا می‌کنیم، دانشجویان را با سلایق مختلف دور هم جمع کنیم.

مسابقات ورزشی همبستگی کشور‌های اسلامی را تحقق می‌بخشد
به گزارش روابط عمومی اداره کل  به نقل از دانشگاه بوعلی سینا همدان، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اظهار کرد: پنج المپیاد برای دانشجویان طراحی کردیم و هدف ما این است که تا می‌توانیم، دانشجویانی با سلایق مختلف را دور هم جمع کنیم.

دکتر داداش‌پور تصریح کرد: المپیاد ورزش‌های همگانی، المپیاد ورزش قهرمانی، المپیاد ورزش نواحی ساحلی، المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌المللی و المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر را برای دانشجویان در نظر گرفتیم. جامعه هدف ما فقط یک گروه خاص نیست و تلاش می‌کنیم سطح فعالیت خود را هرچقدر بتوانیم گسترش دهیم.

وی با بیان فعالیت در حوزه بین‌الملل، مطرح کرد: مسابقات ورزشی همبستگی کشور‌های اسلامی برای اولین بار در سال ۷۳ برگزار شد و بنا داریم تا سال آینده، دور دوم این بازی‌ها را برگزار کنیم.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به مسابقات یونیورسیال چین، عنوان کرد: ما تقریبا در این دوره، بیشترین جمعیت دانشجویی را اعزام کردیم و موفقیت خوبی کسب کردیم.

دکتر داداش‌پور ادامه داد: دانشجویان را برای فستیوال ورزش‌های دانشجویی اعضای شانگ‌های و بریکس اعزام می‌کنیم.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ