rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1402/5/20

گروه‌بندی تیم‌های فوتسال پسران در چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد کشور

گروه‌‌بندی تیم‌های فوتسال در چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مشخص شد.

گروه‌بندی تیم‌های فوتسال پسران در چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد کشور
به گزارش روابط عمومی اداره کل به نقل از دانشگاه بوعلی سینا همدان، در این دوره از مسابقات تیم‌ دانشگاه‌های رفسنجان، شهید چمران اهواز، سهند تبریز و اراک در گروه A، دانشگاه‌های بوعلی‌سینا‌، رازی کرمانشاه، گیلان و یاسوج در گروه B‌، دانشگاه‌های شهید بهشتی، محقق اردبیلی، شیراز و سمنان در گروه C، دانشگاه‌های کاشان، شهید رجایی‌ و باهنر کرمان در گروه D قرار دارند.
 
در روز اول مسابقات تیم‌های دانشگاه ولیعصر رفسنجان و اراک ساعت ۹، دانشگاه شهید چمران و صنعتی سهند ساعت ۱۰،‌ دانشگاه‌ بوعلی‌سینا و یاسوج ساعت ۱۱، دانشگاه‌ رازی کرمانشاه و گیلان ساعت ۱۲، دانشگاه شهید بهشتی و سمنان ساعت ۱۵، دانشگاه‌ محقق اردبیلی و شیراز ساعت ۱۶، دانشگاه‌ کاشان و تربیت دبیر رجایی ساعت ۱۷ انجام می‌شود و دانشگاه‌ باهنر کرمان استراحت خواهد کرد. 
 
گفتنی است،‌ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ