rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1401/12/7

حضور ۷۵۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۷۵۰ نفر در نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

حضور ۷۵۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی
به گزارش روابط عمومی اداره کل؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر حسنایی رئیس دانشگاه هنر، دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان و دکتر سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

دکتر تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای اولین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه هنر برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربار تر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه سامانه‌ای برای برگزاری این جشنواره ایجاد شده است؛ تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش قرانی، فرهنگی و هنری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای همه دانشجویان در بخش هنری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵۰ نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند؛ اظهار کرد: در بخش قرآنی  دانشجویان با ارسال کلیپ در موارد تحقیق، ترتیل حفظ در این جشنواره شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد:  امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.
 
وی در پایان از دکتر داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر حسنایی رئیس دانشگاه هنر در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این آیین از برندگان جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات