rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1399/9/8
پیام تسلیت دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده

پیام تسلیت دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

پیام تسلیت دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده
به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است. (حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله)
از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهاجم بی امان اتحاد شوم غربی، عبری و عربی برای به زانو درآوردن انقلاب الهی ملت ایران به مدد الهامات غیبی، رهبری بی نظیر امامین انقلاب و بصیرت مثال زدنی امت امام (ره) با ناکامی و شکست مفتضحانه مواجه شده است.
شورش های قومی مختلف، مبارزه مسلحانه احزاب و جریان های معاند، ترور مردم بی گناه کوچه و بازار، کودتا، تهاجم سنگین و بنیان کن ۸ ساله، محاصره و تحریم اقتصادی همه جانبه که هر یک به تنهایی برای اضمحلال قدرتمند ترین ملت ها و حکومت ها کافی بود، نتوانست در عزم و اراده پولادین ملت بی نظیر ایران اسلامی خللی ایجاد کند.
آخرین حربه دشمن مستأصل، ترور ناجوانمردانه عالمان و دانشمندان بزرگ این مرز بوم بوده تا شاید از جهتی مانع پیشرفت علمی حیرت آور و روز افزون این ملت قهرمان شده و از طرف دیگر روحیه ناامیدی و یأس را در دل مردم مظلوم و مقتدر این سرزمین ایجاد نماید. اما تمامی معادلات و محاسبات دشمنان نادان انقلاب و اسلام همچون گذشته با شکست مواجه شده و اکنون دریافته‌اند که هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت رو به جلو این ملت را متوقف کند، «و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین» و انشاالله به کوری چشم همه بدخواهان به فرموده معمار کبیر انقلاب (ره) «اسلام تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد».
تسلیت فقدان یکی از کم نظیرترین مردان مردی که: «از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش» هستند گرچه بسیار جان کاه و غم فزاست اما یقیناً خون پربرکتشان درخت تنومند انقلاب را پربارتر از گذشته خواهد کرد.
ضمن تهنیت و تبریک شهادت این دردانه صنعت هسته ای و دفاعی کشور عزیزمان شهید والامقام محسن فخری زاده محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج), رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی کشور و همه آزادی خواهان جهان، برای این بزرگ مرد علم و ایمان از درگاه احدیت، علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم و پیمان خون می بندیم که با تبعیت محض از فرامین فرمانده کل قوا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، ذره ای از آرمان های الهی چنین مردان تاریخ سازی عدول نکرده و مسیر عالمانه خونین آنها را تا ظهور امام عصر علیه السلام ادامه خواهیم داد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ