rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1401/3/25
حضور دکتر سید فردین تقی زاده در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه 3 کشور

حضور دکتر سید فردین تقی زاده در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه 3 کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل: گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه 3 کشور در تاریخ 25 خرداد 1401 به میزبانی گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد. این گردهمایی در تالار معماری علی تبریزی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه با حضور مدیرکل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر آقای دکتر سید فردین تقی زاده و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منظقه سه شمالغرب بصورت نیم روزی برگزار شد.

حضور دکتر سید فردین تقی زاده در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه 3 کشور
به گزارش روابط عمومی اداره کل: گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه 3 کشور در تاریخ 25 خرداد 1401 به میزبانی گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
این گردهمایی در تالار معماری علی تبریزی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه با حضور مدیرکل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر آقای دکتر سید فردین تقی زاده و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منظقه سه شمالغرب بصورت نیم روزی برگزار شد. پس از قرائت کلام ا.. مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر کی نژاد رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز بعد از عرض خیر مقدم به مدیرکل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر و مدیران منطقه، از حضور ایشان تشکر کردند و در ادامه اظهار نمودند که توفیق خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از توفیقاتی است که شامل شما مدیران شده است و با توجه به جامعه هدف بودن دانشجویان شاهد و ایثارگر از حساسیت والایی در این برهه زمانی برخوردار است. همچنین با توجه به مشکلات موجود در این زمینه توصیه نمودند که این کار بایستی برای رضای خدا و بصورت دلی باشد.
آقای سیدهادی صالحی دبیر منطقه 3 دانشگاههای شمالغرب بعد از نطق رییس دانشگاه گزارش جامعی از عملکرد دانشگاه های منطقه خدمت مدیرکل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم و اعضای حاضر ارائه نموند و دستور جلسه زیر مورد بررسی و نظرخواهی قرار گرفت.

پیش نویس شیوه نامه اجرایی سومین المپیاد فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
پیش نویس شیوه نامه اجرایی طرح ضیافت ایثار اولین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان جامعه هدف
پیش نویس شیوه نامه اجرایی اولین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی ویژه دانشجویان جامعه
پیش نویس شیوه نامه اجرایی اولین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان جامعه

پس از گزارش دبیر منطقه، دکتر سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سخنرانی خود را آغاز نمودند. ایشان شیوع بیماری کویید 19 را تهدید بسیار جدی تاثیر برای جانبازان شیمایی و خانواده های آنان دانست همچنین اجرای کلاس های مجازی و حذف حضور فیزیکی دانشجویان از الزامات این دوران در نظام آموزش عالی برای حفظ سلامت جان دانشجویان بیان کردند.
ایشان با اشاره به اینکه نشاط دانشگاه منوط به حضور دانشجویان است، به بیان سایر مشکلات دانشجویان جامعه هدف پرداختند. طرح ارتقای اعضای هیات علمی بر اساس مشاوره ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری کلاس های تقویتی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ها و منظور نمودن امتیاز اجرایی آن در ارتقای هیات علمی از جمله پیشنهادات و برنامه هایی بود از سوی ایشان مطرح شده است.
بازنگری و تغییرات در مفاد آیین نامه آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از مواردی بود در انتظار تصویب در جلسه طرح شاهد می باشد. ایشان با تبیین اهداف و ابعاد مختلف دستور جلسه (پیش نویس طرح ها) آنها از اقدامات و برنامه های دوران پسا کرونایی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کردند.
بعد از سخنرانی دکتر سید فردین تقی زاده، مدیران شاهد و ایثارگر منطقه سه هرکدام نظرات پیشنهادی خود را نسبت به دستور جلسه و سوالات خود را مطرح نمودند که در پایان توسط مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر پاسخ داده شد. بازدید از ابنیه های تاریخی دانشکده معماری و شهرسازی (ساختمان های گنجه ای زاده، بهنام، قدکی، صدقیانی) و شرکت در نماز جماعت، جلسه قرائت قرآن از میان برنامه های این گردهمایی نیم روزی بود که با صرف ناهار در فضای بسیار زیبای حوض خانه ساختمان صدقیانی به پایان رسید.

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات