rahbari
آرشیو خبر

اخبار

1401/9/5
فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل دکتر سید فردین تقی زاده اظهار داشت: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌ های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌ های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش‌ و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه برگزار می‌شود ........

فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دکتر سید فردین تقی زاده اظهار داشت: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌ های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌ های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش‌ و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه برگزار می‌شود.
وی افزود: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی به‌ عنوان دستاوردهای طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد شهید و پنج دستگاه آموزشی کشور است، به جامعه معرفی می ‌شود.

دکتر تقی زاده در خصوص شرایط لازم برای شرکت در این جشنواره گفت: دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.
وی در ادامه گفت: دانشجویان شاهد و ایثار گر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط این جشنواره به وب‌ سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه کنند.
گفتنی است اختتامیه هفتمین دوره جایزه ملی ایثار در اسفندماه 1401 برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ