اخبار
1399/9/8
پیام تسلیت دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده

پیام تسلیت دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دکتر تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است. (حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله)
از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهاجم بی امان اتحاد شوم غربی، عبری و عربی برای به زانو درآوردن انقلاب الهی ملت ایران به مدد الهامات غیبی، رهبری بی نظیر امامین انقلاب و بصیرت مثال زدنی امت امام (ره) با ناکامی و شکست مفتضحانه مواجه شده است.
شورش های قومی مختلف، مبارزه مسلحانه احزاب و جریان های معاند، ترور مردم بی گناه کوچه و بازار، کودتا، تهاجم سنگین و بنیان کن ۸ ساله، محاصره و تحریم اقتصادی همه جانبه که هر یک به تنهایی برای اضمحلال قدرتمند ترین ملت ها و حکومت ها کافی بود، نتوانست در عزم و اراده پولادین ملت بی نظیر ایران اسلامی خللی ایجاد کند.
آخرین حربه دشمن مستأصل، ترور ناجوانمردانه عالمان و دانشمندان بزرگ این مرز بوم بوده تا شاید از جهتی مانع پیشرفت علمی حیرت آور و روز افزون این ملت قهرمان شده و از طرف دیگر روحیه ناامیدی و یأس را در دل مردم مظلوم و مقتدر این سرزمین ایجاد نماید. اما تمامی معادلات و محاسبات دشمنان نادان انقلاب و اسلام همچون گذشته با شکست مواجه شده و اکنون دریافته‌اند که هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت رو به جلو این ملت را متوقف کند، «و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین» و انشاالله به کوری چشم همه بدخواهان به فرموده معمار کبیر انقلاب (ره) «اسلام تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد».
تسلیت فقدان یکی از کم نظیرترین مردان مردی که: «از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش» هستند گرچه بسیار جان کاه و غم فزاست اما یقیناً خون پربرکتشان درخت تنومند انقلاب را پربارتر از گذشته خواهد کرد.
ضمن تهنیت و تبریک شهادت این دردانه صنعت هسته ای و دفاعی کشور عزیزمان شهید والامقام محسن فخری زاده محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج), رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی کشور و همه آزادی خواهان جهان، برای این بزرگ مرد علم و ایمان از درگاه احدیت، علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم و پیمان خون می بندیم که با تبعیت محض از فرامین فرمانده کل قوا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، ذره ای از آرمان های الهی چنین مردان تاریخ سازی عدول نکرده و مسیر عالمانه خونین آنها را تا ظهور امام عصر علیه السلام ادامه خواهیم داد.